آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حمایت ستاره‌های تراکتور از خمس!

  • کد خبر: ۱۹۱۶۴۲
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
حمایت ستاره‌های تراکتور از خمس!
شجاع خلیل‌زاده در صفحه اینستاگرام خود موضع بازیکنان این تیم در مورد اتفاقات اخیر را روشن کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شکست تراکتور مقابل ذوب‌آهن با اظهارات جنجالی پاکو خمس در نشست مطبوعاتی در این خصوص مواجه شد که انتقادات تندی را متوجه بازیکنان تیم تراکتور کرد.

در حالی که شایعاتی پیرامون دلخوری بازیکنان تراکتور از سرمربی تیم وجود داشت، اما شاگردان او در یک پیام مشترک که در استوری شجاع خلیل‌زاده منتشر شده، موضع خود را روشن کردند.

در این استوری بازیکنان تراکتور ضمن ابراز همراهی با هواداران این تیم نوشتند که برای موفقیت زیرنظر خمس تلاش خواهند کرد تا به این ترتیب مشخص شود بعد از انتقادات سرمربی اسپانیایی آن‌ها همچنان و به شدت حامی خمس هستند.

این در حالی است که بازیکنان تراکتور همچنین به هواداران وعده دادند که برای موفقیت تیم تلاش بیشتری خواهند کرد و از نتایج دو هفته اخیر ناراحت هستند.

بازیکنان تراکتور همچنین با رد شایعات مختلف اعلام کردند که «متحد و همدل» کار را پیش خواهند برد.

حمایت ستاره‌های تراکتور از خمس!

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->